آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک‌دار در خانه + فیلم ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور طرح ملی حقوق یاران برای خدمت رسانی تخصصی حقوقی و قضایی به جامعه تدوین شد انفجار مرگ‌بار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر | فوت ۶ نفر از اعضای خانواده ایجاد پارلمان محیط زیست یک ضرورت برای نجات آب در دولت چهاردهم باشد بنی صدر و رجوی چگونه از ایران فرار کردند؟
سرخط خبرها

نیکزاد: مجلس با لایحه رتبه‌بندی معلمان مخالف نیست

  • کد خبر: ۸۴۲۴۷
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
  • ۲
نیکزاد: مجلس با لایحه رتبه‌بندی معلمان مخالف نیست
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مخالف طرح لایحه رتبه‌بندی معلمان نیست و این لایحه یکشنبه ۲۵ مهر اعلام وصول می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی نیکزاد روز شنبه ۲۴ مهرماه در نشست دو ساعته با مجمع مطالبه‌گران اردبیل اظهار کرد: با اعلام وصول این لایحه در هفته پیش رو بند به بند آن مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و قرار است با الزام دولت به اجرای آن از اول مهرماه منابع مورد نیاز برای این طرح در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این لایحه معلمان بر پایه ۸۰ درصد دریافتی مربیان و آموزشیاران رتبه‌بندی شده که بر اساس برآورد اولیه قرار است ۱۲ هزار میلیارد تومان دولت برای اجرای لایحه در نظر بگیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه شورای نگهبان با مصوبه مجلس که بار مالی خواهد داشت، مخالفت کند دولت در بودجه سال آینده باید منابع مورد نیاز این لایحه را در نظر گرفته و اجرای آن را عملیاتی کند.

نیکزاد افزود: کارکنان و معلمان انتظار دارند تا دولت با مهار تورم قدرت خرید آن‌ها را بالا ببرد و در این بین دیگر نیازی به افزایش حقوق به شکل گسترده نخواهد بود و دستگاه‌های اجرایی نیز به دنبال عملیاتی کردن قانون تصری نخواهند بود.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
1
حقوق معلمان اندازه حقوق کارگر هم نیست زیر خط فقر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
سرعت اینترنت ایران عزیز خیلی کمه علتش چی یه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->